Terrasuitbreiding op brugvleugels

Reacties

De reacties op artikel Terrasuitbreiding op brugvleugels:

En passant misschien ook eens eisen dat er geen Autobahn achttien picknicktafels worden geplaatst of enorme bloembakken, zoals bij caf de Fles hoek Vijzelstraat Prinsengracht.
En hopelijk een zomer zonder afschuwelijke zwarte plantenbakken aan de brugleuningen!

 LASEUR, 10/5/2015 16:27:35

Het is duidelijk dat de gemeente in de binnenstad zijn oor laat hangen naar de commercie ( we gaan de kant op van Veneti, dat ik goed ken)De bewoner komen op de tweede plaats en zijn slechts als melkkoe nuttig. Velen van zij die bij de negen straatjes wonen komen daar liever niet meer in het weekend Deze terrassen zullen het voor de voetganger nog moeilijker maken. Het is al lastig met overal neergegooide fietsen en fietsers op het trotoir

 Piet le Clercq, 5/5/2015 20:17:48

De gemeente dreigt hier een grote vergissing te maken. Men zal moeten uitgaan van het belang van de voetganger die al te veel verdrongen is en niet van nog meer onzin op de stoep; de brugvleugel = stoep. Ik zal jullie tekst naar de gemeente sturen als mijn zienswijze.

 Pascal van den Noort, 28/4/2015 13:42:29

Op de meeste bruggen is hier geen plaats voor. Een smal randje stoep wordt dan terras. Dat betekent dat je als voetganger over de rijweg moet. Dit gaat veel irritatie opleveren bij verkeersdeelnemers en wat zal je dan lekker zitten op je terras!?

 Peter Bijkerk, 25/4/2015 19:28:07

Ik ben het volledig met Kevin, Arjan en Carla eens.
Er is al genoeg overlast en toeristendruk.
Wij wonen in een prachtige stad, maar naar ons, bewoners van de binnenstad, moet ook geluisterd worden. Ik voel mij soms net een pinautomaat van vlees en bloed, pincode bekent bij de gemeente belastingen, voor alles moeten betalen, maar er helaas steeds minder woonplezier voor terug krijgen.
Ik houd van Amsterdam en dat wil ik graag zo houden.
Elise van Houdt

 elise wessels, 13/4/2015 17:47:02

Schokkend om te lezen hoeveel tijd en werk er, ten koste van ons belastinggeld, al in is gestoken om dit onzalige voorstel uitgebreid te onderzoeken ten dienste van de horeca. Dit alles tegen alle klachten over overlast en toeristendruk en het gezonde verstand in. Is ons bestuur dan totaal in handen van de ondernemers?

 Kevin Polder, 11/4/2015 13:13:35

Er wordt nooit naar bewoners geluisterd bij dit soort beslissingen. De economie en ondernemers krijgen het altijd voor elkaar lijkt wel.

 Arjan Welles, 8/4/2015 17:45:24

Natuurlijk ben ik tegen deze uitbreiding van het terrassenbeleid. Ik zie op de diverse bruggen een grote verstoring en gevaarlijke verkeerssituaties ontstaan. Maar ben ik als lid van de VVAB belanghebbende? Het lijkt mij dat iedere Amsterdammer belanghebbende is. Is het niet beter dat de VVAB namens alle leden die zich kunnen registreren, bezwaar maakt?

 Carla Oldenburger, 27/3/2015 13:36:55

[Terug]

Email this to someone Deel deze pagina!

Reageren?